BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Esbjerg og Grindsted Sygehus søger en direktionssekretær til direktionssekretariatet med overblik, organisatorisk forståelse og hands on Dine hovedopgaver vil være at understøtte direktionens dagligdag gennem koordinering af mødeaktiviteter, udarbejdelse af dagsordener og referater, at være tovholder på større og mindre opgaver i organisationen samt sagsbehandling af forskellige henvendelser fra patienter, borgere og virksomheder. Du vil også kunne blive involveret i at forberede og udarbejde mødemateriale og oplæg – alt sammen med høj kvalitet og præcision. Du vil som udgangspunkt være tilknyttet sygehusets lægelige direktør.
Sekretariatet hører sammen med kommunikationsafdelingen samt sygehusets frivillighedskoordinator og er en del af stabene under sygehusdirektionen. Der er i alt 9 ansatte, hvoraf du vil blive en del af et team på 3 direktionssekretærer, der har indgående viden om organisationen og forståelse for direktionens behov og opgaver. Sekretariatet servicerer direktionen, Fælles MED-udvalget, Klinisk Etisk Komite og afdelingsledelsesmøder.
Jobbet kræver en bred vifte af faglige og personlige kompetencer. Vi forestiller os blandt andet at du
- Har overblik og evner at styre en travl kalender for en af sygehusdirektørerne
- Har flair for at løse administrative opgaver, udarbejde oplæg til direktørerne og at sagsbehandle, herunder både klage- og erstatningssager
- Arbejder struktureret og evner at levere effektive og rettidige processer
- Tør tænke nyt og bidrager med dine tanker og viden ind i det ”vi plejer”
- Kommunikerer tydeligt og præcist både mundtligt og skriftligt og med øje for modtageren og deres behov
- Professionelt kan håndtere den direkte dialog med borgere og patienter – også de svære samtaler
- Har en imødekommende og venlig tilgang til alle henvendelser og opgaver, fordi du i mange sammenhænge er sygehusets ansigt både internt og eksternt
- Har forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation
- Arbejder energisk og er imødekommende over for kolleger og samarbejdspartnere – også når tingene går stærkt og der skal løses opgaver med kort varsel
- Har kendskab til officepakken og gerne acadre (eller et lignende dokumenthåndteringssystem)
- Trives med at have mange bolde i luften og kan holde fokus i et travlt miljø med afbrydelser og mange ad hoc opgaver
- Kan tage del løsningen af de praktiske opgaver, der kan opstå i løbet af en arbejdsdag
Du har eventuelt erfaring fra en lignende stilling og gerne kendskab til og forståelse for sundhedsvæsenet og patienternes udrednings- og behandlingsforløb. Du har eksempelvis en kontorbaggrund som uddannet lægesekretær, administrationsbachelor eller lignende. Lige så vigtig er din tilgang til opgaverne og din lyst til at spille en rolle i at bidrage til Esbjerg og Grindsted Sygehus' strategi, hvor overskriften er ”Patienten først”.
Du kan læse mere om sygehusets strategi her.
Vi kan tilbyde
En spændende arbejdsplads i et professionelt team/afdeling, hvor værdier som åbenhed, ansvarlighed, professionalisme, udvikling og respekt er en selvfølgelighed.
Du er velkommen til at kontakte sekretariats–og kommunikationschef Ulrich Jensen på tlf. 2920 1111 eller e-mail: uje@rsyd.dk, hvis du vil vide mere om stillingen.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er 37 timer pr. uge og din fysiske placering er på Esbjerg Sygehus.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Der indhentes børneattest forud for ansættelsen.
Ansøgningsfristen er den 13. august 2023. Vi forventer at holde samtaler i slutningen af uge 33.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fanø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sydvestjysk Sygehus, Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=225966&DepartmentId=21888&MediaId=2511&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874468