BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Alsidige og spændende faglige opgaver, gode kollegaer og tværfagligt samarbejde – er det noget af det, der giver mening for dig i dit arbejdsliv, så er du måske den kollega, som vi mangler?
Da én af vores aktivitetsmedarbejdere har søgt nye faglige udfordringer, søger vi en ny medarbejder til Aktivitetsteam pr. 1. oktober 2023 eller snarest der efter. Stillingen er med en ugentlig arbejdstid på 34 timer.
Vi søger en medarbejder med enten en sundhedsfaglig eller en socialfaglig baggrund, f.eks. en ergoterapeut eller en pædagog.
Aktivitetsteamet har base ved Daghjemmet på Fanø Plejecenter og består af to medarbejder.
Aktivitetsteamets opgaver er, at tilrettelægge og gennemføre meningsfulde aktiviteter for de borgere, som er visiteret til Daghjemmet samt til beboere på Fanø Plejecenter.
Målgruppen i Daghjemmet er hjemmeboende borgere med nedsat funktionsevne,
der har behov for socialt samvær og aktivitet samt borgere, hvor ægtefælle eller andre nære pårørende har behov for aflastning
I Aktivitetsteamets regi forstås aktiviteter meget bredt. Der kan f.eks. være tale om fysiske aktiviteter, sociale aktiviteter og samværsaktiviteter.
Ud over de ugentligt tilbagevendende aktiviteter er aktivitetsmedarbejderne også ansvarlig for at planlægge f.eks. årstidsbestemte aktiviteter på Fanø plejecenter, fester og sammenkoster for beboerne samt udflugter i lokalområdet.
Som ansat i stillingen vil du med udgangspunkt i din faglighed og sammen med den anden aktivitetsmedarbejder være ansvarlig for den indledende dialog med borgeren og evt. pårørende om borgerens formål med at komme i Daghjemmet samt borgerens præferencer i forhold til, hvilke aktiviteter de ønsker at deltage i.
Vi lægger vægt på at du
- er fagligt velfunderet og engageret
- er god til at skabe ligeværdige og trygge relationer med den ældre og svækkede borger
- har erfaring med/lyst til at arbejde med ældre borgere med kognitiv og fysisk svækkelse
- indgår i et motiverende samarbejde med borgeren og arbejder med udgangspunkt i borgerens mål
- er bevidst om din egen fagidentitet og kan bidrage med din faglighed i det tværfaglige samarbejde
- har blik for værdien af tidlig opsporing og behov for sundhedsfaglig/socialfaglig indsats kan formidle omkring din indsats til borgere, pårørende og andre faggrupper
- kan arbejde struktureret og selvstændigt
- har erfaring med elektronisk dokumentation og anvender dette systematisk
- deler vores bærende værdier, som er ansvar, respekt og mening
Vi tilbyder en alsidig, spændende og selvstændig stilling samt et anerkendende arbejdsfællesskab i et velkvalificeret tværfagligt team.
Rehab & Omsorg er en del af en overskuelig organisation, hvor helhedssynet præger beslutningerne. Du vil opleve nærhed til kolleger og samarbejdspartnere.
Der er kun 12 minutters sejlads til Fanø og færgen sejler hver 20. minut morgen og eftermiddag.
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt teamleder Kaja Petersen på tlf. 76660845 ml. kl. 8.30 - 10.00 eller pr mail kp@fanoe.dk
Se mere om Fanø Kommune på www.fanoe.dk
Ansøgningsfristen er søndag d. 24. september 2023. Vi forventer at afholde samtaler onsdag d. 27. september 2023.
Ansøgere, der indkaldes til samtale, skal medbringe straffeattest.
Fanø Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fanø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Fanø Kommune, Søndre Engvej 2-4, 6720 Fanø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://fanoe.varbi.com/dk/jobs/658863?where=107
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5906004