Ingeniør til Teknisk Forvaltning på Fanø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en god teknisk ballast, lyst til at forme dine projekter 360 grader rundt, følge dem i alle faser og arbejde med stor bredde i opgavespektret? Vil du arbejde sammen med engagerede kolleger og borgere? Så er du klar til et job i Fanøs tekniske forvaltning med masser af nærhed, spændende og vekslende opgaver, unik natur, historie og kultur.

Vi søger en medarbejder til en fast stilling. Stillingen omfatter en bred vifte af opgaver på det tekniske område med hovedtyngde i drift af offentlige veje, vejmyndighed, transport og infrastruktur, anlæg, klimaprojekter samt kystbeskyttelse.

Du vil indgå i Teknisk Forvaltning, som har 11 engagerede medarbejdere. Afdelingen løser alle opgaver på det tekniske område, der spænder bredt fra natur og miljø over trafik, havne, affald, genanvendelse, forsyning, spildevand og vandløb til plan, byggeri og bolig. Vi er en lille forvaltning, så du skal have lysten til at kaste dig ud i en bred vifte af forskellige opgaver ud over dine kerneopgaver.

Vi tilbyder dig et spændende og varieret arbejde i et godt fagligt miljø med fokus på både udvikling og sikker drift samt med mulighed for stor indflydelse på opgaveporteføljen.

For ansøgere med den rette faglige tyngde og erfaring vil der være mulighed for at supplere de faglige opgaver med en funktion som fagkoordinator. Fagkoordinatoren bistår den tekniske direktør med at skabe oveblik, grundlag for prioriteringer og strategier, og er til rådighed for faglig sparring med øvrige medarbejdere.

Din faglige profil

Vi lægger vægt på, at du

  • har viden om og gerne erfaring med infrastruktur, som fx veje, og gerne kystsikring, som fx digebyggeri
  • har interesse og gerne erfaring med klimasikring, da Fanø står over for at skulle realisere sin klimatilpasningsplan
  • har en uddannelse som for eksempel ingeniør eller anden relevant uddannelse eller erfaring
  • har stærke formidlingsevner
  • har viden om og gerne erfaring med offentlig myndighed og drift, herunder politiske processer
  • har kompetencer og gerne erfaring inden for projektarbejde
  • har viden om og gerne erfaring med udbudsprocesser
  • har flair for og viden om lovgivning generelt kan sætte opgaven i midten og skabe resultater på baggrund af viden

Din personlige profil

Vi ser meget gerne, at du

  • har en helhedsorienteret tilgang og kan se en sag fra flere sider
  • vægter det tværgående samarbejde og vidensdeling højt – og som en del heraf gerne hjælper ”juniorkolleger”
  • har lyst til direkte kontakt med og samarbejde med borgere og erhverv
  • kan håndtere frihed under ansvar og arbejde selvstændigt med opgaverne
  • har hænderne skruet rigtigt på, da du en gang imellem selv skal i marken, ligesom du samtidig skal kunne formulere dig både på skrift og mundtligt
  • evner både at arbejde med længerevarende projekter og ”brandslukning” her og nu
  • har mod på at blive mødt og fagligt udfordret af nye spændende opgaver
  • har et smittende engagement og højt humør, der bidrager til et godt miljø i afdelingen og ud i organisationen

Derfor skal du vælge os

Fanø er en lille kommune og en ø-kommune. Derfor er det noget helt særligt at arbejde her - ligesom det er at bo her.

I en lille forvaltning som vores får du lov til at komme hele vejen rundt om alle opgaver og projekter, og du kommer til at arbejde med en meget bred opgaveportefølje.

Du har kort vej til kolleger, direktion, politikere og borgere. Og alle arbejder tæt sammen med høj energi og engagement. Det er en del af den særlige ø-DNA.

Fanøs unikke beliggenhed, natur og vejrlig er en fælles motivation, som du også får rig lejlighed til at dele og nyde. Hele øen / kommunen er beliggende i Nationalpark Vadehavet og er udpeget som UNESCO Verdenskulturarv. Dette sammen med andre nationale og europæiske fredninger og beskyttelser udgør en væsentlig ramme for dine opgaver.

Arbejdet er selvstændigt, alsidigt, og med høj grad af indflydelse og fleksibilitet.

Vi har travlt, og hverdagen kan være hektisk. Men samtidigt er der plads til vidensdeling samt faglig og personlig udvikling. Og der er plads til et godt grin sammen med kolleger såvel i som uden for arbejdstiden.

Omgangsformen på arbejdspladsen er uformel, glad og positiv. Vi arbejder hele tiden på at øge det tværgående samarbejde i hele organisationen.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter dine kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst. Der er tale om en fast stilling. Den er normeret til 37 timer pr. uge men med mulighed for deltid. Ansættelse snarest muligt.

Der er mulighed for distancearbejde.

Hvis du vil vide mere

Du kan læse om kommunen på www.fanoe.dk, og vil du vide mere, kan du kontakte teknisk direktør Jan Bøge Sørensen på tlf. 40 24 06 90 eller mail bgjbs@fanoe.dk

Ansøgning

Ansøgning med CV, eksamensbevis m.v. skal være modtaget hos os senest den 10. marts 2024.

Samtaler afholdes som udgangspunkt i uge 12.

Fanø Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fanø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fanø Kommune, Skolevej, 6720 Fanø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997398

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet