Kundechef / Kagespecialist, Kvickly, Esbjerg (BROEN)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kundechef / Kagespecialist i Kvickly Esbjerg BROEN

Går du med en indre krativ side, hvor du ønsker at bruge største delen af din tid med at sikre friske kager og brød til vores butik, men stadig ønsker at arbejde med ledelse - Så er dette den oplagte mulighed for dig! 

Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en spændede mulighed:

Du vil som kundechef i samarbejde med varehuschefen arbejde for Kvickly-kulturen/servicekulturen.

Du får mulighed for at:

  • bruge din viden inden for kundeservice og salg og samtidig være en del af den daglige ledelse af 7 faste medarbejdere + ungarbejdere.
  • drive din afdeling med stor passion med KUNDEN I FOKUS
  • blive en del af ledergruppen i varehuset
  • videreudvikle dig gennem træning og uddannelse i Coop-regi

Kvickly Esbjerg BROEN

Du bliver en del af et varehus med i alt 70 medarbejdere.

Din hverdag som kundechef / Kagespecialist

Som kundechef refererer du til varehuschefen og indgår i ledergruppen. Du er stemningssætter i varehuset og ikke mindst i forområdet. Du arbejder ud fra glæden ved at glæde andre.

Det er først og fremmest din opgave at:

  • være rollemodel i forområdet, kunne vise vejen og være en del af arbejdsplanen
  • sørge for, at der altid er en høj standard i kasse, bageri og bagerdisk.
  • Være en aktiv del i Bageriet - Du behøver ikke at kende til dette, vi sikre dig en grundig oplæring med vores fagchef på bageri.
  • sikre sæsonpræget sortimentsoptimering og varebestilling inden for området
  • skabe oplevelser, rådgive og betjene vores kunder, og sikre dine medarbejdere kan det
  • afholde 1-1 og PU samtaler/fælles møder med medarbejderne
  • være budget- og driftsansvarlig for hele forområdet (Kiosk, Kasselinje, Bagerekspedition og bageri)
  • sikre, at der udarbejdes arbejdsplaner, og at de koordineres (ikke nødvendigvis selv)
  • rekruttere, introducere og træne medarbejdere
  • Største delen af tiden, vil foregå i vores Bageri, hvor du skal være en aktiv del i at bage brød og kager. (Brød skal ikke produceres, men blot afbages)

I dagligdagen er det dig, der har blik for kundernes behov og efterspørgsel. Du har det daglige ansvar for medarbejderne i forområdet (kasse, kiosk, bagerdisk).og bageriet.

Du klæder medarbejderne på, så de bliver dygtige til kundeservice. Det er alt sammen med til at give dig en både sjov og afvekslende hverdag.

Hvad kræver det at blive Kundechef?

  • Du har god erfaring fra detailbranchen – eller erfaring med kundeoplevelser fra andre brancher
  • Ledelseserfaring - ledelse af ledere og af medarbejdere
  • Du har ledererfaring, hvor du har haft ansvar for ansættelser mm.
  • Stærkt kundefokus og erfaring med rollen som "spillende træner"
  • Udadvendt og motiverende
  • Evnen til at prioritere, sætte i gang og følge op
  • Har kendskab til brugen af driftsopfølgningsværktøjer
  • Du har god forståelse for tal og regnskaber, da jobbet også indebærer nogle daglige kontormæssige rutiner
  • IT-niveau, f.eks. Superbruger af Office-pakken
  • Kan anerkende og give ærlig feedback
  • Evnen til at skabe kontakt til kunden
  • Kunne smile og være på

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

Varehuschef Morten Bonnerup Bjerrum på tlf. 26 36 75 17

Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 16. august 2023

Gerne før, da vi ansætter, når vi finder den helt rette kandidat. Vi behandler ansøgninger løbende.

I Kvickly går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1000 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f1f34cde)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fanø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kvickly, Exnersgade 18 1 ste , 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=f1f34cde&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881081

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet