BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og engageret ordrebehandler til en virksomhed I Vejen.
Du vil få ansvarlig for at sikre, at ordreprocesser håndteres effektivt og korrekt. Du vil spille en afgørende rolle i at opretholde høje standarder for kundeservice og sikre en problemfri ordrebehandling.
Er dette noget for dig? 👉Send dit CV her👈
Arbejdsopgaver
- Modtagelse og registrering af kundeordrer i system
- Verificering af ordredetaljer og sikring af nøjagtig leveringsadresse, varenumre, mængder osv.
- Telefonbetjening (Engelsk og dansk)
- Koordinering med interne afdelinger, herunder lager, indkøb og salg, for at sikre rettidig behandling af ordrer
- Opfølgning på leveringsstatus og kommunikation med kunder om forventede leveringstidspunkter
- Håndtering af eventuelle ændringer eller afvigelser i ordreoplysninger
- Løbende opdatering af kundedata og ordreoplysninger i system
- Skrivning af tilbud
- Ad-hoc opgaver
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring med ordrebehandling eller lignende administrativt arbejde
- Stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
- Sprog: Dansk og Engelsk
- God problemløsningsevne og evnen til at træffe beslutninger under pres
- Grundlæggende it-færdigheder og erfaring med databehandling
- Nøjagtighed og opmærksomhed på detaljer
Personlige kvalifikationer
- Organiseret
- Teamspiller
- Problemløser
- Fleksibel
- Nøjagtighed
- Ansvarsbevidst
Særlige forhold
- En spændende stilling i en veletableret virksomhed med gode udviklingsmuligheder
- Et dynamisk og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø
- Konkurrencedygtig løn og attraktive personalegoder
- Flexible med arbejdstid (32 - 37 timer pr.uge)
- Løn efter kvalifikationer
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-LET-U17".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fanø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade 104,1., 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: lan@jobteam.dk
Telefonisk: 91899019
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854698